joi, 24 iulie 2014

X-Men: Days of Future Past



Acţiunea alternează între trecut şi viitor, în care X-men luptă cu frăţia de mutanţi răi ai lui Mistique şi un viitor în care X-men nu reuşesc să împiedice asasinarea senatorului Robert Kellz de către Frăţie. În acest viitor, Sentinele sunt la cârma Statelor Unite ale Americii şi mutanţii trăiesc în lagăre de intinerare.

În prezent, X-men sunt avertizaţi de Kitty Pryde, care are puterea de a-şi trimite mesaje din viitor, despre posibilul viitor. Mintea ei călătoreşte în timp şi se posedează pe sine atunci când era tânără. Misiunea îi reuşeşte şi se întoarce în viitor, dar în ciuda succesului ei, viitorul încă mai există ca un viitor alternativ, mai degrabă decât un viitor real. Filmul va fi un sequel atât la X-men - First class, cât şi la prima trilogie.

 


4 comentarii:

  1. Sunt o fana a seriei X-Men si m-am bucurat de inca o sansa de a revedea personajele indragite intr-o noua incercare a sortii. Dar sincer nu m-am asteptat sa fiu atat de placut surprinsa! Scenele de actiune - in special cele in care sunt prezente inspaimantatoarele Santinelele - te tin cu sufletul la gura si cu inima galopand. Esti prins in povestea distopica si intunecata a viitorului mutantilor, si treci alaturi de ei prin incercarea disperata - si cea din urma - de a remedia o greseala a trecutului care s-a ramificat neprevazut in viitor, sugrumandu-l .

    RăspundețiȘtergere
  2. "X-men Days of the future Past " a devenit cel mai bun film lansat in 2014 , pana acum . Am avut mare noroc ca am vazut "First Class" , ca sa fac o conexiune între cele doua , iar acest Days Of The Future Past este incredibil de bun si il întrece pe First Class cu usurinta .
    Povestea este una extrem de reușită si interesantă , intorsaturi multe de situatie , actiune alerta si extrem de captivanta , interpretări foarte foarte bune , unde din nou Magneto cel tânăr este la conducere , urmat de Wolverine si Charles tanarul .

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai bun film din toata seria...M'a impresionat atat de tare incat am ramas sa'l mai vad o data...Povestea, personajele, interpretarea 10 + ....Bryan Singer este genial ...totul este perfect legat de acest film...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vara trecuta finalul filmului "The Wolverine" promitea ceva mult prea special in universul X-Men,ceva ce v-a avea loc sa se intample intr-un viitor foarte apropiat.Acum acel viitor este prezent iar acel lucru special mult asteptat este noul film X-Men intitulat foarte original Days Of Future Past.
    Personal am asteptat cu multa entuziasm acest film din foarte multe motive iar faptul ca acest film a fost excelent primit de critici m-a bucurat nespus de mult.Days Of Future Past probabil este cel mai bun film din seria X-Men iar First Class il urmeaza imediat.Pana in momentul in care am vazut First Class nu eram un mare admirator al universului X-Men insa acest lucru s-a schimbat total datorita faptului ca filmul lui Matthew Vaughn m-a impresionat extrem de mult.Astfel am devenit mult mai interesat de actiunea filmelor precedente si chiar le-am reluat pe acestea doar pentru a fi pregatit perfect pentru The Wolverine,film care de-asemenea mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare