marți, 15 iulie 2014

Flightplan - Jurnal de bord



Kyle Pratt se afla impreuna cu fiica ei la bordul unui avion ce le duce in Statele Unite ale Americii. Fiindca erau obosite si tocmai suferisera un soc (pierderea sotului, respectiv tatalui, in urma unui accident) adorm imediat dupa decolare. Cand Kyle se trezeste, constata ca fiica ei nu se mai afla langa ea. Incepe sa o caute, insa toata lumea din avion spune ca nu a vazut-o si se pare ca aceasta nici nu figureaza pe lista pasagerilor... Ramane de vazut daca fata nu e in avion sau daca tocmai a fost rapita.






6 comentarii:

  1. Un film excelent, l-am vazut atunci cand a aparut in 2005,si mi-a placut extraordinar de mult. Filmul te tine cu sufletul la gura pana la sfarsit, si chiar merita vazut de oricine .Personaje care la inceput par bune dar sunt rele si personaje care la inceput par rele dar sunt bune, intorsaturi de situatie, toate se afla in "Jurnal de bord". Jodie Foster joaca exemplar ca si "capitanul" Sean Bean. Un film pe care il recomand cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un film extraordinar din punctul meu de vedere,si cand spun asta ma refer cel mai mult la interpretarea lui Jodie Foster,care a facut un rol de zile mari.Si subiectul e ok.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am reusit sa vad filmul si e extraordinar. Mi se pare incredibil cat de usor poti face ca un copil sa dispara de pe fata pamantului, pentru ca oamenii nu sunt atenti la ce se intampla in jurul lor. Jodie Foster a jucat excelent.

    RăspundețiȘtergere
  4. vand in vedere ca actiunea filmului se petrece intr-un spatiu restrans,ceea ce-mi displace de obicei,pot spune ca nu a fost rau deloc,ba din contra,am vizionat un film destul de bun care din descriere nu-mi promitea mai nimic,insa distributia......capul de afis m-a convins.pelicula ruleaza pe un scenariu bun,meandric,astfel incat am crezut-o nebuna pe d-na Pratt la un moment dat,ca apoi totul sa capete alta culoare.este un film cu tenta psihologica,iar eu asta iubesc la filmele de acest gen.interpretarea lui J.Foster nu dezamageste deloc,se descurca extraordinar in spatiile inchise,la fel ca si in Panic room,si dezvolta dintr-o distributie limitata numeric o actiune destul de stufoasa.un lucru este cert:J.Foster nu este claustrofoba!!!!un film care personal mi-a placut,care depaseste cu mult conditia filmelor de duzina,il recomand,il notez cu 9 si-l trec la favorite.este doar parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un film extraordinar unde misterul este la el acasa.
    Jodie Foster are un rol, pe care-l interpretează magnific, trairile ei sufletesti in rolul Kylei Pratt tin publicul cinefil cu sufletul la gura.

    RăspundețiȘtergere
  6. un thriller bunicel.....actiune de calitate.....poveste este foarte captivanta....Jodie Foster ca de obicei face un rol foarte bun.....un film ce te tine in scaun pana la final...de vazut

    RăspundețiȘtergere

Postări populare