marți, 22 iulie 2014

Warm Bodies (2013) - Iubitul meu e zombi



Omenirea este afectata de un virus misterios care ii trensforma pe oamnei in adevarati zombi. Acesti zombi nu sunt morti, dar nu au sentimente si unicul lor scop este ca sa ucida si sa se hraneasca. Personajul primcipal R , traieste intr-un aeroport impreuna cu alti zombi cu care iese la vanatoare. "R" este prieten cu "M", un bărbat mai în vârstă, care este, de asemenea, capabil să gândească și să vorbească. "Viața" este reglementată de "Bonies", scheletele cu pielea întinsă peste ele ce emit un bâzâit aparte care provine de la formele lor supranaturale. Intr-o buna zi el o intalneste pe Julie , caruia ii ucide prietenii , dar pe ea o protejeaza de ceilalti zombi. O ascunde intr-un avion si incetul cu incetul se indragosteste de ea.

 

6 comentarii:

  1. Warm Bodies este un film frumos,plin de emotie si sentimente,uneori destul de amuzant si plin de originalitate.
    Filmul m-a impresionat din punct de vedere vizual iar povestea mi-a oferit multe momente pline de romantism si emotie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un film cu zombii, dar este diferit decât ce-am văzut până acum, un zombi care se îndrăgostește de o femeie care e în viață și zombii care se vindecă și revin la viață, încep să vorbească, să viseze. Un film cu o poveste originală şi ocoloana sonoră care a fost foarte bună.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un film in care zombie sunt capabili de sentimente umane,mi-a placut foarte mult ideea si cei doi tineri se potrivesc excelent.Ptr.ca m-a emotionat si m-a facut sa rad si ptr.muzica superba ii dau 9.

    RăspundețiȘtergere
  4. multa vreme am tot evitat sa vizionez acest film, am crezut ca o sa-mi pierd 2 ore din viata pe nimic ...
    am decis sa-l vad in cele din urma si sincer a intrecut cu mult asteptarile ... este chiar un film bun cu un scenariu grozav ... nu e cine stie ce "groaza", dragoste si putina drama se potriveste mai bine ...
    il recomand cu placere ... merita vazut pentru iubitorii acestui gen

    RăspundețiȘtergere
  5. un film care m-a impresionat prin originalitatea lui. am vazut cel mai dragut si iubaret zombie. un film romantic, dar si plin de suspans, care s-a vrut a fii si comedie. pentru mine nu a mai contat, ce era plictisitor la inceput, s-a transforma apoi intr-un film foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nota 9 pentru ideea exceptionala a filmului. Dupa zeci, sute de filme cu zombi, dintre care filme cu adevarat bune se pot numara cu usurinta; in sfarsit am vazut ceva nou, chiar daca, pe alocuri, tipicul americanesc si-a facut simtita prezenta. Cu toate astea, desi nuantele horror sunt foarte slab conturate, filmul l-am gasit per total de-a dreptul exceptional. Fiind un fan al filmelor cu zombi, sper ca acesta sa fie un nou pas catre noi idei in aceasta categorie

    RăspundețiȘtergere

Postări populare