marți, 22 iulie 2014

A Walk to Remember - O iubire de neuitat




Landon si prietenii lui sunt cei mai cool baieti dintr-un liceu din Beaufort. Jamie e opusul lor, nimic nu pare cool la ea. E fiica preotului si poarta haine largi, care ii ascund formele. Cand o farsa a lui Landon se termina prost, directorul liceului il obliga sa joace in piesa scolii, activitate in care e implicata si Jamie. Petrecand tot mai mult timp alaturi de ea, baiatul descopera dupa un timp... ca s-a indragostit! Landon este nevoit sa renunte la prietenii sai pentru a-si petrece timpul cu Jamie , el incercand sa-i implineasca toate visurile fetei.







8 comentarii:

  1. ntradevar,pur si simplu,,.o poveste de dragoste destul de originala care infloreste pe zi ce Jamie si Landon se cunosc mai bine,ajungand sa se indragosteasca.Un film superb care din pacate se termina tragic dar romantic,Unul din cele mai romantice filme din care am vazut...10

    RăspundețiȘtergere
  2. Este unul dintre filmele ce merita vazute...L-am vazut de mai multe ori...E o poveste frumoasa care din nefericire se termina trist

    RăspundețiȘtergere
  3. Unul dintre cele mai bune filme romantice din toate timpurile.

    RăspundețiȘtergere
  4. n film foarte bun! O poveste de dragoste superba, rupta din realitate, in care,din pacate, boala invinge . Cel mai mult imi place cum Shane West isi interpreteaza rolul.Putin actori reusesc cu adevarat sa interpreteze acel rolul de indragostit cu adevarat...pur si simplu te copleseste felul in care ii spune ca o iubeste.In acelasi timp,acest film te invata cum sa fi puternic si sa nu fugi din fata realitatii,sa ramai si sa inveti sa treci mai departe.Sa te lasi schimbat in bine ,sa nu lasi ca mandria si prestigiul sa te domine. Nota mea pentru acest film e din suflet 10 si-l recomand cu drag tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un adevarat "Walk to Remember"(daca ar fi sa traducem mot-a-mot: Un drum de reamintit). Seamana mult cu "Love Story" intr-adevar. O lectie de dragoste, despre viata, despre importanta persoanelor care iti sunt alaturi. Iti arata ceea ce inseamna cu adevarat dragostea: sa fi alaturi de cel iubit intodeauna la bine si in special la rau. Ceea ce a fost foarte impresionant este faptul ca aceasta poveste de dragoste absolut incredibila a fost intre doi adolescenti care nu au avut parte de experienta vietii si practic erau noi in aceasta "meserie"(daca pot spune asa). Superb tot filmul, pacat de final dar nu a fost sa fie "forever togheter". Nota 10 pentru o iubire de neuitat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa fiu ipocrit sa nu fiu de acord ca acest film este poate cea mai frumoasa poveste de dragoste transpusa pe marile si apoi pe micile ecrane..desi sunt multe altele cum ar fi Titanic, Romeo si Julieta, Love Story(asemanator oarecum). Mai spun..si nu ma feresc..ca a reusit sa-mi smulga cateva lacrimi. desi sunt baiat si nu imi e rusine sa recunosc ca am lacrimat, sunt om, am o latura sensibila, pe care toti o avem, la mine a iesit la iveala cand am urmarit filmul.Am trait filmul..am intrat in pielea lui Landon, pot spune ca am ajuns chiar eu sa ma indragostesc de Jamie care apropo, are o voce atat de calda,are puterea sa imblanzeasca orice monstrulet. Am incasat in plin socul cand am aflat ca Jamie nu mai are mult de trait. Un film care se joaca intr-adevar cu emotiile celui care-l vizioneaza,daca mai si esti sensibil si romantic.(nu pot sa spun ca sunt un romantic :P, sa nu se interpreteze, dar sensibil am aflat ca sunt, pffffiuuu)..chiar daca esti mai rece, mai morocanos, acest film, daca il vei urmari cu mult interes si ti-ai imagina ca aceasta poveste este reala sau ca ai putea-o trai, atunci noroc bun taică..sa vina lacrimile si acel puternic sentiment de compasiune fata de Jamie.

    RăspundețiȘtergere
  7. pot sa spun ca la finalul acestui film aveam ochii inlacrimati.......really love story...

    RăspundețiȘtergere
  8. un film,o poveste de viata,o lectie care trebuie ivatata.mai intai am citit romanul si dupa cateva zile am gasit si filmul. merita vizionat dar mai ales de citit romanul.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare