marți, 22 iulie 2014

Identity Thief (2013) - Hoata de identitate



Sandy Bigelow Patterson este un om corect care lucra la o firma de contabilitate dar intr-o zi se trezeste ca cineva umbla la conturile sale si astfel afla ca cineva ii foloseste identitatea . Hoata este Diana, care profita de nummele femeiesc al barbatului si ii foloseste identitatea fara nici un pic de jena. Numele sau este defaimat, este cautat de politie pentru diferite infractiuni si astfel singura cale ca sa isi recapete reputatia este de a o gasi pe aceasta hoata. Sandy are doar o săptămână la dispoziţie pentru a o găsi şi confrunta pe femeia care are acces la întreaga lui viaţă, deşi stă într-un alt capăt al ţării. În timp ce străbate sutele de kilometri să ajungă la Diana, Patterson mituieşte, linguşeşte şi se bate, descoperind cât de greu este să-şi recapete numele.



 


5 comentarii:

  1. Un film mai reusit ca this is 40,mai ales ca de data asta,d-na Melissa are un rol principal,si as zice chiar reusit.interpretare buna,un scenariu destul de ok,poate ceva mai multa incurcatura si detalii,dialoguri mai bune,dar in rest,merge.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu cred ca filmul se vrea a fi vreo capodopera, insa cu siguranta e comic rau. Trebuie sa gusti umorul lui Bateman, altfel chiar nu ti se va parea comic. E mai sec el asa, dar e foarte comic. Eu il recomand.

    RăspundețiȘtergere
  3. o comedie excelenta. de mult nu am mai vazut o comedie realizata recent atat de buna; intriga e foarte buna dar filmul exceleaza prin interpretarea artistica; Melissa McCarthy e pur si simplu dementiala, ea si partenerul sau de film fac niste roluri exceptionale; cei doi se potrivesc ca si perteneri, existand chimie intre ei; nota acordata mi se pare injust de mica, filmul chiar merita o nota mare; uite ca se poate face comedie de buna calitate si fara vulgaritate in expresii sau imagini; il recomand cu caldura.

    RăspundețiȘtergere
  4. acest film l-am vizionat la cinematograf si am fost foarte multumita, e o comedie pe cinste ,am ras pana nu am mai putut e un film de vazut mai ales fanilor de comedie, nota mea este 10

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a placut o comedia tare tampita!" si plina de umor :))) am ras pe bune la acest film

    RăspundețiȘtergere

Postări populare