luni, 21 iulie 2014

The Ugly Truth (2009) - Adevarul gol-golut



Abby (Katherine Heigl) este o frumoasa producatoare de emisiuni dar cam rigida si perfectionista si din aceasta cauza ea este singura. In vecinatatea ei se muta un frumos doctor (Eric Winter) iar ea vrea sa-l cucereasca. In acelasi timp , ea este cumva fortata sa-l angajeze pe Mike Alexander ( Gerard Butler), un fel de expert in cupluri , care a avut foarte mare succes in radio. Ei doi fac o intelegere , iar Mike o ajuta pe Abby sa-l cucereasca in totalitate pe frumosul doctor. Ea ii urmaeaza in totalitate sfaturile dar rezultatul este total surprinzator.


Server 1
Server 2
Server 3
Trailer

9 comentarii:

  1. un film reusit,placut chiar relaxant. Butler si Heigl fac o pereche de exceptie. daca vreti sa va distrati copios acesta este filmul perfect. vizionare placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. acest film este ca o bomboana mentolata,nemaipomenit de bine realizat.....pur si simplu am ramas uimita de efectul pe care l-a avut asupra dispozitiei mele,stateam si savuram in extaz fiecare scena

    RăspundețiȘtergere
  3. O comedie delicioasa la care cu siguranta razi....Are multe secvente comice care nu sunt trase de par iar actorii sunt frumosi si dau o nunta de roz filmului.Recomand....you'll love it!

    RăspundețiȘtergere
  4. wow...cu siguranta unul din cele mai bine filme pe care le am vazut in ultimul timp!Un film fresh,plin de atitudine,cu replici "reale" ,umor de buna calitate, plus 2 actori frumosi,talentati,expresivi si ... ft potriviti pt personajele pe care le au interpretat.

    RăspundețiȘtergere
  5. 10,10 si iar 10. E o comedie savuroasa pe care o recomand tuturor celor care vor sa se relaxeze cu un film amuzant, romantic si placut.
    Metoda perfecta de a te inveseli. Nu m-a dezamagit Katherine iar Gerard face treaba exceptionala!
    Enjoy!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. super tare filmul.....e o comedie romantica cum de mult nu am mai vazut....Gerard Butler si Katherine Heigl fac o echipa de milioane....merita vazut...nota 10!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. o comedioara spumoasa ,cu multe lucruri bune.pana acum Katherine Heigl a fost placuta in toate filmele pe care le-am vazut.e drept ,au fost doar comedii nu prea destepte dpdv cinematografic.o astept si in drame,sa vedem ce mare actrita e.pana atunci,e o placere sa o vezi in Adevarul gol-golut jucand rolul unei corporatiste care nu prea face nimic altceva decat munca,munca si iar MUNCA. asta pana il intalneste pe noul ei coleg nesuferit,interpretat de Gerard Butler.acesta joaca bine rolul de macho care i-a fost dat,reusind sa o dispere la inceput pe eroina de mai sus cu increderea lui debordanta in fortele proprii.cu toate ca nu se inghit, ei incep o colaborare excelenta,plina cu faze haioase,cu scene de stangacie din partea lui Abby { Katherine Heigl } in incercarea ei de a cuceri un doctoras,iar spre sfarsit chiar cu momente de gelozie.au fost 100 de minute placute,cu niste actori care au reusit sa-mi imprime o stare de relaxare pe care mi-o doream intr-o sambata dupa-masa,cu un sfarsit foarte normal,fara accente siropoase.o combinatie placuta de sentimente pe care le-am trait in filmul asta,iar la sfarsit am ramas cu stare de bine pe care incerc sa v-o transmit si voua.deci,un film usurel ce merita vazut.nota 9+

    RăspundețiȘtergere
  8. o comedie romantica reusita, mi-a placut extrem de mult, am ras cu lacrimi (faza din restaurant cea cu lenjeria vibratoare a fost punctul forte al filmului, am ras de m-am prapadit, de mult nu mai rasesem asa cu lacrimi), un film cu un subiect interesant, actorii bestiali

    RăspundețiȘtergere
  9. The Ugly Truth e o comedie care, ca sa fiu simplist, prefera forma in detrimentul fondului. Iar cand vine vorba de forma, regizorul Robert Luketic nu e un amator; la urma urmei a realizat Legally Blonde si Monster in Law. Abby (Katherine Heigl) e o producatoare de showuri TV cuminti pentru un post din Sacramento.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare