sâmbătă, 19 iulie 2014

Transcendence (2014) - Viata dupa moarte



Doctorul Will Caster este cel mai apreciat cercetător din domeniul inteligenţei artificiale, căutând soluţia de a reuni într-o singură maşinărie conştiinţa colectivă, cu informaţii din toate domeniile stiintei şi emoţia umană. Experimentele sale controversate l-au făcut celebru, însă au atras în acelaşi timp şi antipatia extremiştilor anti-tehnologie. În urma unei violente încercări de a-l opri, activiştii nu au făcut altceva decât să îl aducă mai aproape de realizarea obiectivului pentru care a muncit întreaga sa cariera.

Will devine astfel prima conştiinţă uploadată într-un sistem informatic, care caută încontinuu să obţină controlul şi puterea supremă. Un scenariu terifiant devine acum realitate: omniprezentă şi fără slăbiciuni, noua entitate nu poate fi oprită!


 


8 comentarii:

  1. Asa actori asa film, este vorba oarecum de neurologie amestecata cu cibernetica iar la inceputul filmului nu am fost deloc de accord cu aceasta tehnologie imprevizibila dar dupa ce am inteles ca se aplica in scopuri bune pentru acest pamant si oameni a devenit o poveste frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bun filmul. Ideea stralucita. O abordare bunicica... Deznodamantul filmului asteptat... Jocul actoricesc excelent...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideea îți dă fiori, sincer, la gândul că va putea fi vreodată pusă în practică.. Deși tot filmul există obsedanta întrebare: e Will cel încărcat în program sau e o cu totul altă entitate, pot să spun că mi-a plăcut ce-a ales scenaristul ca răspuns la final; nu știu cât e de plauzibil dar na, merită văzut filmul, ridică multe semne de întrebare, are multe scene foarte tensionate și interesante, actorii își fac datoria așa cum trebuie iar efectele-s de nota 10. În plus, ideea de bază e lăudabilă, țelul spre care țintea cuplul de cercetători, o lume mai bună; doar că prea multă putere în mâna unui om nu pare a fi niciodată răspunsul corect pentru că nimeni nu-i infailibil și 100% obiectiv

    RăspundețiȘtergere
  4. Transcendence este un film pe care ma bucur foarte mult ca l-am vazut.Cum am mentionat deja nu ma asteptam ca filmul sa fie atat de bun insa a fost doar o falsa impresie pe care mi-am creat-o despre acest film.Eu personal sunt foarte entuziasmat ca am reusit sa vad acest film si sper ca comentariul meu sa fie unul ok.Sunt multe detalii legate de acest film care pur si simplu nu au cum sa nu dezvaluie cat de interesant poate fi acest film.
    Transcendence este o surpriza foarte placuta pe care vreau sa o descopere mai multa lume.Doar pentru ca filmul nu a avut succes financiar si multe persoane au criticat filmul asta nu inseamna ca nu trebuie urmarit sau din start judecat.Eu am facut aceasta greseala din pacate si chiar sunt dezamagit ca am ales sa judec din timp acest film fara macar sa-l urmaresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Film deosebit de interesant, bine regizat si cu un scenariu absolut fabulos... oare este inspaimantator ce poate crea inteligenta umana !? .. dar cea artificiala ..??!!!
    Cred ca merita sa vedeti un Johnny Deep " integrat" perfect in rolul personajului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un film interesant care îți pune puțin mintea la contribuție. Subiectul este unul destul de captivant. iar interpretarea lui Johnny aduce un mare plus. Pentru mine însă, cel mai dezamăgitor a fost finalul(o să vedeți voi).
    În rest, merită o vizionare pentru cei pasionați de thrillere și SF-uri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, un film exact dupa asteptarile mele, cu actori de calibru. Mesajul filmului, este o problema ce pare sa fie actuala, nu mai putem vorbi despre ea ca si una de viitor caci este evident ca tehnologia, materia si natura umana ne ingroapa sufletele incet si sigur.

    RăspundețiȘtergere
  8. Desi filmul poate a exagerat cam mult pe final cu nanotehnologia si cu alte aspecte, cred totusi ca este un SF imbinat cu thriller foarte bine facut si unul din cele mai bune care a aparut in 2014, pana acum.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare