vineri, 18 iulie 2014

The Time Traveler's Wife - Soţia călătorului în timp



Bazata pe romanul omonim al autoarei Audrey Niffenegger, drama "The time traveler's wife" urmareste povestea pasionala de iubire ce transcende timpul dintre un bibliotecar din Chicago pe nume Henry De Tamble si o artista pe nume Clare Abshire. Henry De Tamble sufera de o anomalie genetica rara din pricina careia calatoreste involuntar prin timp atunci cand este foarte surescitat nervos. Desi stie despre maladia genetica cu care a fost diagnosticat barbatul pe care il iubeste, Clare Abshire isi asuma riscul de a se casatori cu el, fiind pregatita in permanenta sa se confrunte cu disparitiile bruste si indelungate ale lui Henry si cu aparitiile intempestive ale acestuia in viata ei. Intrucat se cunosc de la varsta de 6 ani, cei doi tineri lupta sa iasa din capcana perfida a timpului si sa isi construiasca o relatie amoroasa stabila.

The Time Traveler's Wife Online Subtitrat

 

Player 3

7 comentarii:

  1. Filmul a fost bun din punctul meu de vedere. Chiar dacă, evident, existau momente care nu apar în carte și apar în film, respectiv invers. Așa e în orice film, povestea e simplificată pentru a putea fi înțeleasă ușor de oricine.
    Pe lângă asta, câteva chestii erau introduse în film pentru că ”așa trebuia”. ca să poată fi catalogat ca film de dragoste trebuia și ceva iubire imposibilă, trebuia o întâlnire foarte puțin probabilă în care cei doi fug unul spre celălalt și începe să se audă muzică...și altele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un film cu un subiect mai iesit din comun (comparativ cu standardele hollywodiene pentru filmele romantice), actorii principali sunt frumosi, si, desi nu ii cunosteam, mi s-au parut destul de potriviti pentru rolurile lor. Filmul mi s-a parut si destul de bine condus cinematografic - si aici ma refer in special la imagine, tip de filmare. Probabil ca bestsellerul pe baza caruia e scris scenariul e mai fain, il voi cauta sa-l citesc. O mentiune pentru Brad Pitt, pe care l-am vazut mentionat pe generic ca producator al filmului. Iar in final, ideea care ramane este ca dragostea este ceea ce dureaza dincolo de timp si uneori dincolo de orice logica ori distanta - o idee faina, de care ar trebui sa tinem cont mai des!

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa spun ca inca de la inceput, de cand am vazut trailer`ul, speram la un film cu adevarat bun, dar nici prin cap nu`mi trecea ca va fii un film ce imi va intrece asteptarile. superb. extraordinara, romantica si pe alocuri comica povestea de dragoste, distributia este excelenta. da, asa filme sa tot vezi. nota 10 cu cele mai onorabile felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa ce am vazut trailerul, abia am asteptat sa vad filmul. Cand in sfarsit s-a produs "minunea" am realizat ca filmul este mult mai bun decat trailerul. Subiect interesant dar si controversat, povestea de iubire frumoasa. Merita vazut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Probabil unii dintre voi ati citit cartea...eu nici nu auzisem de ea pana sa apara acest film.Un film care probabil are mici scapari dar...trecand peste acest lucru cred ca filmul captiveaza si te atrage nu numai prin subiectul ales ci mai ales prin felul in care ne este prezentat acest subiect;Prin dragostea pe care si-o poarta cei doi pe parcursul acestui film(o legatura perfecta inre cei 2 actori Eric Bana&Rachel McAdams)o dragoste ce infrunta pana si timpul si totusi o iubire imposibila.Un film in care ai parte de toate...dramatism,actiune si multa multa iubire!
    Una peste alta The Time Traveler's Wife este o minunatie de film care isi merita toata atentia si care chiar merita vizionat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara doar si poate ,cu siguranta imi aduc bine aminte ca la acest film am ras si plans,alternand mereu de la o stare la alta iar asta nu e orusie,asta e si scopul filmului daca stam sa ne gandim bine.Ideea filmului este geniala iar de la cei doi,Eric Bana si Rachel McAdams nici ca am ce sa cer mai mult.N'as vrea sa repet si eu insa scenariul filmului daca ar mai fii fost revizuit ici si colo ar fii rezultat un film de exceptie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ideea mi se pare una foarte buna insa nu este transpusa cum trebuie. Complexitatea cartii , firul logic al acesteia si explicatiile sale fiind lasate deoparte si totul in film se concentreaza doar pe povestea de dragoste, una tesuta frumos si prin profunzimea si dramatismul sau reuseste sa te emotioneze si sa te faca sa-ti pui unele intebari iar in final ii va face pe cei mai sensibili sa verse o lacrima. Astfel marea problema este scenariul adaptat slab care alaturi de un ritm lent si de coloana sonora fac o atmosfera mult prea siropoasa si greu de digerat de catre toata lumea. Personal mi s-a parut un film simpatic insa mult sub ce ma asteptam sa vad si il pot recomanda doar celor ce vor sa savureze o drama romantica din ciclul "iubiri imposibile". Enjoy it!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare