marți, 20 ianuarie 2015

Love Loves Coincidences (2011) - Dragostea adora coincidentele



Anul 1977, Ankara, într-o dimineaţă de septembrie, Yilmaz se grăbeşte să ajungă cu soţia sa gravidă la spital. Intră în coliziune cu o altă maşină, în care se află Inci, gravidă şi ea. Impactul declanşază un travaliu înainte de termen, astfel încât cele două femei ajung împreună la spital şi nasc în aceeaşi zi. Accidentul este primul eveniment dintr-o serie de coincidenţe care vor lega destinele celor doi copii - Özgür şi Deniz, ale căror vieţi se vor intersecta de-a lungul timpului. Însă ceea ce îi aduce împreună ridică şi un zid între ei. Asta până când se întâlnesc întâmplător, din nou, 25 de ani mai târziu, în Istanbul.

 

4 comentarii:

  1. Cu mana pe inima va spun ca sunt o iubitoare a filmelor din toate categoriile,a filmelor bune,desigur!cu modestia de rigoare pot sa afirm ca am vazut sute de filme,insa acesta m-a facut sa spun..."El este...!" am ras si am plans,am stat cu sufletul la gura si am rasuflat usurata la diferitele situatzii prezente in film,ca la final sa ating "apogeul emotiilor";!turcii nu se dezmint nici de aceasta data si "ne dau clasa",nu numai noua,ci tuturor celor care pretind ca le stiu pe toate in acest domeniu!cred ca va mai trece mult timp pana am sa mai gasesc un film de asemenea calibru!este OBLIGATORIU sa fie vazut,nu este doar o simpla recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un film ca acesta rar mi-a fost dat sa vad. Desi sunt baiat pot sa spun ca acest film mi-au dat lacrimile, un film de nota 10 va sfatuiesc sa il vedeti impreuna cu persoana iubita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da...acest film m-a lasat fara cuvinte sa fiu sincera...si cred ca am spus totul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Un film excelent, cu un final ce te ia prin surprindere. Este foarte bun filmul:)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare