luni, 30 iunie 2014

Kill Bill : Vol. 1 (2003)



Filmul incepe cu un masacru, petrecut in cadrul unei repetitii pentru o nunta. Mireasa scapa cu viata desi este impuscata in cap. Ea este o fosta partenera a capului ucigasilor, cunoscut sub numele de Bill. Filmul urmareste razbunarea acesteia dupa cei 4 ani petrecuti in coma. Un film care desi pastreaza multe din caracteristicile filmelor lui Tarantino este atipic stilului acestuia. Facut in stilu-i caracteristic,Tarantino aduce pe ecrane povestea unui asasin tradat de seful lui.


Crime,razbunare,arte martiale,toate sunt reunite intr-un film dinamic,original si plin de un parfum de orhidee salbatica. Sangele tasneste cu presiune din trupuri,cad membre secerate de sabii ale samurailor,armele se aud sec pe tot parcursul filmului,toate acestea pe fundalul unei muzici demente cateodata calma,cateodata zgomotoasa. Vazand acest film ai impresia unui mozaic bine construit. Il recomand tuturor celor ce vor sa vada intr-un film mai mult decat o poveste banala filmata clasic.




10 comentarii:

  1. Kill Bill.. sau Uma care omoară pe toată lumea cu sabia ei Hanzo.. i'm joking..
    fără să fiu răutăcioasă, recunosc că filmul mi.a plăcut.. m-a încântat Uma, nu credeam că poate să joace atât de bine un rol destul de complicat.. de asemenea, mi-au plăcut momentele care alternau imaginea color cu cea alb-negru, plus povestea O-Ren-ei înfăţişată sub forma benzilor desenate... povestea nu mi s-a părut originală, dar punerea ei în scenă a reuşit să-i crească mult valoarea, expunerea poveştii sub forma unor capitole,cu diferite 'salturi' în trecut, fiind foarte reuşită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tarantino a facut din nou o treaba buna.Filmul asta e unul dintre cele mai bune filme regizate de el..Nu-mi prea plac thriller-urile insa acesta m-a surprins.Genial!

    RăspundețiȘtergere
  3. Al patrulea film al lui Tarantino bazat pe personajul ,,The Bride", din cartea cu acelasi nume, creata de Q&U este o adevarata capodopera.Beatrix Kiddo isi incepe lunga cursa a razbunarii asupra unei bande de asasini platiti. il ucide intai pe ,,Mocasinul de uscat ", apoi pe cel de apa , gasca celor 88 de nebuni si pe GoGo. Efectele speciale tin capul de afis,in timp ce montajul e excelent.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am văzut și eu filmul din cap în coadă pentru prima dată. Pînă acum l-am evitat din diverse motive de genul ”e cu japonezi”,”e cu kung fu”,”nu am chef de filme cu sînge și crime”,...dar m-am hotărît că e cazul să îl văd pe tot pentru că după părerea mea Tarantino e unul dintre cei mai buni regizori.
    Filmul nu m-a dezamăgit deloc. Scenariul e foarte interesant și extrem de bine realizat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dur,chiar foarte dur,dar un film bun,stil Tarantino.O drama cu urmari nebanuite.Fenomenal rol face Uma Thurman.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu cum mi`am permis sa nu urmaresc acest film pana acum.E de prisos sa mai spun ca Tarantino m`a fascinat inca o data si ca Uma Thurman a fost senzationala.

    RăspundețiȘtergere
  7. un film excelent si foarte bine regizat. Uma face din nou senzatie ca in Pulp Fiction si Tarantino face senzatie in regie . Merita vazut

    RăspundețiȘtergere
  8. excelent!!!!!!! super film, imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. In sfarsit o sa am ocazia sa raspund pozitiv la intrebari de genul "Cum, nu ai vazut Kill BIll??!??" Poate totusi l-am vazut prea tarziu. Poate daca il vedeam acum 6 ani cand a aparut imi lasa alta impresie. Asa cum s-a mai afirmat, filmul are un stil aparte. Quentin Tarantino deja e inconfundabil pentru tendinta regizorala, un stil care mie unul nu imi delecteaza privirea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Un omagiu adus gore-ului asiatic, in special seriilor Female Prisoner 701 si Lady Snowblood. Daca vezi filmele care l-au inspirat il apreciezi mai mult pentru ceea ce este, nu ceea ce pare.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare