miercuri, 25 iunie 2014

Divergent 2014



Urmaresc aparitia acestui film inca decand s-a anuntat oficial premiera lui pe 21 martie 2014. Am citit prima carte si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult. Filmul l-am vazut la cinematograf,iar efecte si totul a fost super,chiar daca s-au abatut de la carte,nu numai prin scoaterea unor secvente(care pana la urma trebui sa fie scoase) dar au si inlocuit unele "chestii".(nu stau sa enumar).Dar cu toate astea,l-au realizat bine si merita vazut! Finalul este unul care te lasa in suspans de-a binelea,facandu-te sa te gandesti la ce va urma,care va fi continuarea! Un film ce nu trebuie comparat cu Hunger Games(toata lumea face asta).Divergent are o poveste total diferita de cea din Hunger Games.Tot ce au in comun cele doua filme este: -au ca protagonista o adolescenta "rebela"ce infrunta sistemul -ambele povesti sunt plasate in viitor dupa un razboi crancen ce determina societatea sa decurga la un sistem "comunist"pentru mentinerea pacii si cam atat! Divergent ,dupa parerea mea,este un film mai bine realizat decat Hunger Games,cu o poveste la fel de interesanta si cu actiune mai multa!


 Bazat pe bestseller-ul omonim, semnat de Veronica Roth, filmul Divergent aduce pe marile ecrane lupta încrâncenată a unei adolescente de a-şi descoperi adevărata identitate, în ciuda legilor foarte stricte după care lumea se ghidează. Într-un viitor nu foarte îndepărtat, societatea este împărţită în categorii clar delimitate în funcţie de personalitatea dominantă a fiecărui individ. Deşi pare o fată obişnuită, Tris Prior află că nu îi poate fi definită o singură calitate, drept urmare nu va putea aparţine niciodată vreunui grup. Războiul începe atunci când Tris deconspiră faptul că se urmăreşte distrugerea tuturor „divergenţilor” şi trebuie să înţeleagă de ce sunt periculoşi înainte de a fi prea târziu. Cu o poveste motivaţională puternică, imagini spectaculoase, acţiune la cote maxime şi o poveste de dragoste neaşteptată.

 


5 comentarii:

  1. Roluri bine puse in valoare, cu mici glumite, cu efecte credibile. Este foarte posibil ca in 100 de ani sa fie si in realitate la fel. Impartirea asta cred ca se incearca de ceva vreme, oricum. Replicile haioase si care aratau" inevitabilul se va produce" au facut sala sa se amuze. Bravo, am citit intr-un articol, de curand, atat Four, cat si Tris sunt pe val la ora actuala, ca actori in ascensiune. Ce va urma sper sa fie la fel de bun, daca nu si mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. O surpriza extrem de plăcută , care ma relaxat extrem de bine si care totuși mi-a depășit toate asteptarile . Chiar daca actorii nu au stralucit , povestea este buna iar acțiunea este alerta si interesantă . Regia este una buna , iar coloana sonora excelenta . Filmul poate sa ii plictiseasca pe alții iar pe unii ii poate relaxa si sa le lase un gust placut . Mie mi-a lasat un gust placut si merita vazut , dar sa nu ma așteptați la ceva extraordinar sau la o capodopera , doar la un film simplu care trebuie savurat din plin si pentru ca am fost relaxat si mi-a placut tot filmul , de la mine are un 10

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut foarte mult filmul, am stat in 'suspans' pe tot parcursul filmului, fara sa ma plictisesc. Nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult. Eu il recomand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost la cinema sa vad acest film si am fost foarte multumita de el are de toate actiune ,drama,dragoste ,sf,efecte tari merita vazut nota mea este 10

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest film este asemanator cu serialul Lost Girl,in care actrita principala la fel nu apartinea nici unei lumi si trebuia sa aleaga intre lumea ,zanelor luminii si zanelor intunericului

    RăspundețiȘtergere

Postări populare