miercuri, 25 iunie 2014

Prometheus (2012)



Prometheus este un film foarte complex care pune intrebari extrem de pretentioase si gaseste niste raspunsuri pe masura.Filmul este extraordinar din punct de vedere grafic iar la nivelul scenariu aproape nimic de reprosat. Distribuita filmului este excelenta...personal mi-a placut foarte mult interpretarea reusita de catre Michel Fassbender insa mi-a atras atentia Noomi Rapace si mai ales Logan Marshall-Green. Efectele 3D sunt foarte bune ... in multe momente esti pur si simplu uimit si fermecat.

Totusi Prometheus nu este un film de imagine si efecte,cu siguranta povestea si personajele fac tot filmul. O realizare cinematografica de mare clasa care ne prezinta originile filmului din 79'...insa nu sunt multe momente specifice filmelor anterioare dar parca acesta este la un nivel mult mai ridicat.Prometheus este extraordinar si merita din plin o continuare pentru ca lasa multe usi deschise care sper sa fie deschise intru-un proiect viitor. Un film regizat de catre maestrul Ridley Scott care trebuie neaparat vazut in salile de cinema.Recomand acest film cu cea mai mare placere adevaratiilor cunoscatori ai muncii depuse de catre Ridley Scott in toti acesti ani si mai ales fanilor francizei Alien.

 

6 comentarii:

  1. Mie mi-a placut foarte mult.Peisajele au fost superbe (chiar daca majoritatea cred ca erau facute pe calculator) si actorii foarte buni.Mi-a placut si mesajul filmului (omul oricat ar afla si oricat de multa informatie ar avea,tot vrea mai mult).Cea mai memorabila scena a fost aia cu cezariana.Sper sa mai fie o continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o deosebita stima pentru regizorul RIDLEY SCOTT.
    Filme ca DUELISTII si BLADE RUNNER au facut deliciul tineretii mele , iar ALIEN m-a cam descumpanit prin duritate,dar e foarte interesant ca mesaj...
    Acest nou film care se vrea initiatorul explicativ al seriei ALIEN ofera , sunt sigur , inca o ocazie a demosntrarii,daca mai era cazul , a talentului extraordinar al regizorului...si daca mai apare si CHARLIZE THERON e mult mai interesant !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. n film SF foarte bun. Doar la final am realizat ca e un prequel indepartat la povestea francizei Alien. Cat despre efectele speciale...m-au impresionat mult. Din trailer nu as fi zis ca e asa de bun. Scene tensionate, extraterestii cu un aspect original, marca Ridley Scott si mult suspans. Nota 10 pentru film. Finalul lasa loc si pentru sequel. Sa speram ca vom avea parte si de unul.

    RăspundețiȘtergere
  4. MIE PERSONAL MI-A PLACUT . Atunci cand am acceptat invitatia la acest film, am facut-o mai mult pentru Charlize Theron ( fiind actrita nr.1 din pct meu de vedere) , insa dupa ce l-am vizionat , am ramas cu pareri bune despre acest film , placandu-mi efectele speciale, mai exact detaliile in ceea ce priveste tehnologia ,cat si povestea , lasand loc de o continuare.
    Ii dau nota 9 si IL RECOMAND CELOR CARE GUSTA ASTFEL DE FILM.
    GUSTURILE NU SE DISCUTA.

    RăspundețiȘtergere
  5. Filmul mi s-a părut realist,pune întrebări pertinente şi caută răspunsuri logice,prins între ştiinţă şi ficţiune încearcă să răspundă unor vechi dileme dar lipsa unui răspuns concret, dă de înţeles că va fi o continuare.Fără a fi grandios Prometheus, are un scenariu foarte bun care te răscoleşte iar tangenta adusă francizei Alien,este binevenită şi îmbină perfect cele două elemente.Imaginea este un adevărat festin,Ridley Scott fiind unicat în crearea vizualului.M-a surprins plăcut interpretarea lui Michael Fassbender,genial în acest rol ceea ce nu pot spune despre Noomi Rapace ,care nu a făcut faţă rolului.Cred că e singura hibă a filmului şi nu mă aşteptam după ce am văzut-o cum a interpretat personajul fetei cu tatoo.Dacă nu aştepţi un egal al Alien-ului filmul te va încânta,merită văzut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Filmul este unul alert si interesant care ne dezvaluie evenimentele petrecute inainte de celebra franciza Alien.Efectele speciale din film mi s-au parut dea dreptul uimitoare,actingul unul de exceptzie,mai ales la Noomi Rapace,si soundtrackul a fost unul foarte bun,in concluzie,o pelicula asa cum doar Ridley Scott poate realiza.Deci,desi nu se compara deloc cu Alien,poate fi considerat un film deosebit oricum.Eu ii acord nota 8+,alaturi de o recomandare.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare