miercuri, 25 iunie 2014

The Host (2013) - Gazda



Pot spune ca este un SF atipic oarecum, nu cu nave uriase,nu cu bombardamente ce distrug un oras dintr-o lovitura ... Este o poveste frumoasa , emotionanta, dispusa intr-o lume utopica in aparenta , dar de fapt infectata cu durere , teama si chiar disperare. Personaele principale, om si entitate extraterestra, prinse in acelasi corp, fortate sa convietuiasca , sa se ajute unul pe celalalt si sa se sarifice unul pentru celalalt, vor ajunge in final sa devina , asa cum aflam la finalul filmului, "surori" .

 Dragostea , ambitia , puterea de a merge mai departe si de a lupta pentru binele celor de langa tine cu orice pret, toate acestea trezesc in Wanda , sufletul din alta lume , ce a trait 1000 de ani si in zeci de fiinte, sentimente nemaintalnite, trairi ce o vor face sa inteleaga de ce Pamantul , dincolo de a fi cea mai ciudata dintre planetele cucerite, este si caminul celor mai interesante creaturi,oamenii. Desi uneori violenti, salbatici, acestia sunt capabil de cea mai pura forma de iubire, capabili de a-si depasi propriile forte pentru a obtine ceea ce isi doresc, capabili de sacrificiul suprem in numele dragostei.

 Este un film ce te suprinde placut, te invaluie cu povestea calda, si te face sa fii cu inima alaturi de persoanaje, in incercarea lor de a gasi liniste intr-o lume impartita in doua. Terra a fost invadată de un duşman invizibil, iar oamenii devin gazde pentru aceşti invadatori. În timp ce corpurile lor rămân intacte şi îşi continuă vieţile, aparent neschimbate, minţile le sunt luate de către aceste entități. Melanie este una dintre puținele persoane rămase neinvadate, iar în momentul în care este capturată, nu renunță ușor la mintea, emoțiile, trăirile și mai ales la iubirea ei pentru Jared.

 

7 comentarii:

  1. mie mi-a placut foarte mult filmul,dar fiindca nu am citit si cartea nu pot face comparatii.de obicei,cartea este mult mai buna decat filmul.saoirse ronan este una dintre actritele tinere care chiar au cu adevarat talent,de asemenea mi-au placut si max irons si jake abel.filmul,desi nu a avut o actiune alerta,nu m-a plictisit,iar efectele speciale au fost folosite cu moderatie.nota 10

    RăspundețiȘtergere
  2. un film bun, totusi are o0 hiba si anume timpi morti ce duc la un oareare statism al intrigii; acest lucru il face greu de urmarit si pe alocuri chiar plictisitor; totusi daca ai rabdare sa il privesti nu cred ca iti pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Clar nu e cel mai bun film sf. Dar mi-a placut. Poate pentru ca dragostea, compasiunea si iertarea sunt dincolo de timp,spatiu si rase.
    Povestea are potential. Nu e genul de film care sa te faca sa regreti ca nu l-ai vazut, insa te cucereste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi s-a parut un film foarte bun.Chiar nu aveam mari asteptari de la el,insa a iesit ceva de capul lui.A intrecut "the Hunger Games" cu mult.Pentru inceput,mi-a placut mult de Saoirse Ronan,care a fost magistrala in rolul lui Melanie/Wanda.In al doilea rand,nu am citit cartea,dar ideea mi s-a parut foarte interesanta iar povestea filmului foarte frumoasa.Efectele speciale sunt reusite,iar finalul a fost pe gustul meu si m-a lasat cu zambetul pe buze.10/10.Enjoy It!

    RăspundețiȘtergere
  5. La inceput am fost retinut fata de The Host din cauza istoriei Twilightului care e o porcarie si nu imi doream un 2.0,dar filmul este foarte bun si de multe ori nu imi venea sa cred ca aceeasi persoana a facut amandoua proiectele.Necunoscand actiunea completa - nu am citit cartea (din cauza autoarei....) - mi s-a parut un film foarte bun cu o poveste interesanta si cu actori foarte buni.Probabil ca daca as fi citit cartea as avea alta parere,dar asa pot spune ca mi-a placut si astept un sequel,chiar daca peste foarte mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu se poate spune ca este chiar unul dintre cele mai bune sf-uri, dar m-a impresionat ... a reusit sa ma tina in fata monitorului plin de entuziasm ... merita vazut ...

    RăspundețiȘtergere
  7. istributia aleasa este aproape perfecta pentru acest film, actorii isi interpreteaza rolurile destul de bine, in contextul in care povestea a fost atat de ciopartit transpusa pe ecran. sunt obisnuita sa despart cartea si filmul, adica nu caut sa recitesc cartea privind filmul, e ridicol si absurd sa ai asemenea asteptari. totusi, atunci cind ma refer la the host, am in vedere filmul ca fenomen aparte, dar tinand cont de potentialul pe care acesta ar fi trebuit sa il valorifice din carte. Astfel, filmul a fost realizat cumva prea superficial, personajele nu au avut cind sa creasca, sa devina complete, relatiile dintre acestea asemanau o melodie lipita neindeminatec din diferite cantece. nici macar ideea care ar fi trebuit sa alimenteze actiunea filmului nu a fost exprimata... mai mult de cinci nu pot sa-i dau

    RăspundețiȘtergere

Postări populare